Zo kunnen property management-bedrijven je helpen tijdens de corona-uitbraak

mrt 28, 2020 | Tips voor huiseigenaren

De wereldwijde uitbraak van het coronavirus heeft ervoor gezorgd dat veel landen de grenzen hebben gesloten en vliegtuigen aan de grond blijven. Reizigers van over de hele wereld vermijden het om te reizen omdat ze bang zijn te worden geïnfecteerd en stellen hun vakantie of rondreis uit.

Als gevolg daarvan zijn sommige huiseigenaren bezorgd. Wat als er gasten in mijn huis verblijven die besmet zijn? De eindschoonmaak nadat gasten zijn vertrokken blijkt ook een heikel punt. Er is toch vast een betere manier om dit aan te pakken? Jazeker! 

Het is heel normaal dat je als huiseigenaar nadenkt over hoe je te werk moet gaan in deze ongekende situatie. In deze blog leggen we de voordelen van property management services uit, hoe deze dienst je kan helpen de situatie met het coronavirus aan te pakken en hoe je nog steeds gasten naar je vakantiehuis kunt halen.

Ben je nieuw in de verhuur van vakantiehuizen en vraag je je af wat property management service überhaupt is? Dit is een dienst waarbij je vakantiehuis wordt beheerd, onderhouden, zichtbaar wordt gemaakt en er toezicht op wordt gehouden. In principe neemt een bedrijf dat property management services aanbiedt al het werk van je over, zodat jij met een gerust hart achterover kunt leunen. Geen zorgen, jij blijft de eigenaar van het huis.

Welke diensten biedt een property management-bedrijf aan?

  1. Geweldige ervaring voor inchecken & uitchecken

Vandaag de dag hebben gasten hoge verwachtingen van een vakantiehuis. Gasten zijn op zoek naar comfort en gemak voor hun verblijf en het gebruik van smart-apparaten kan hier aanzienlijk aan bijdragen.

Op dit moment is het voor de veiligheid en het welzijn van zowel huiseigenaren als gasten erg belangrijk om een contactloos proces voor in- en uitchecken aan te bieden. Het gebruik van slimme deursloten kan daardoor helpen bij een soepele aankomst en een soepel vertrek.

Andere IOT-apparaten, zoals slimme verlichting en thermostaten, kunnen je helpen te besparen op energiekosten. Hiervoor moet je wel aanzienlijk investeren en als je samenwerkt met een property management service-bedrijf, nemen zij de kosten van je over.

  1. Schoonmaakdienst

Het bedrijf zorgt ervoor dat je huis grondig gereinigd en gedesinfecteerd wordt na elk verblijf. Van het verwisselen van bedden- en linnengoed tot het reinigen van je slaapkamers, badkamers of keuken, alles wordt voor je geregeld.

Je huis schoon houden moet bovenaan je lijstje staan. Met de uitbraak van het coronavirus zijn veel gasten bezorgd over de verspreiding van het virus. Geef hen daarom de gemoedsrust dat een professioneel bedrijf je huis schoonmaakt. Dit kan ertoe bijdragen dat gasten voor jouw huis kiezen.

  1. Adverteren met je vakantiehuis

Een van de belangrijkste dingen in de verhuur van vakantiehuizen is zorgen dat je goed adverteert. Je vakantiehuis moet de aandacht krijgen die het verdient en moet op zo veel mogelijk plaatsen zichtbaar zijn om gasten te trekken.

Er gaat veel tijd en geld in de marketing van een vakantiehuis. Het grootste voordeel van samenwerken met een property management service is dat het bedrijf met je huis adverteert om boekingen te genereren. Hiermee bespaar je niet alleen tijd, maar ook een hoop geld, alleen maar door samen te werken met een verhuurdienst.

Bij Belvilla hebben we een allesomvattende oplossing wat betreft property management services. Wij beloven alles te regelen wat met je vakantiehuis te maken heeft. En met ‘alles’ bedoelen wij ook echt alles: van het schrijven van je advertentie, fotografie van je huis, optimaliseren van je advertentie, dagelijkse prijswijzigingen en een overzichtelijke agenda tot betalingen en restituties.

Daarnaast doen we er alles aan om reclame te maken voor je huis. We willen je huis het hele jaar door zo zichtbaar mogelijk maken en maken daarvoor gebruik van search engine optimization (SEO), digitale advertenties op Facebook en Google en we plaatsen je advertentie op meer dan 2.000 websites, inclusief Booking.com, Airbnb, Expedia, Tripadvisor, Homeaway, Casamundo en andere verhuurplatformen.

  1. 24/7 beheer van je vakantiehuis

Van property management services wordt verwacht dat de dienst klanten zo veel mogelijk ondersteunt. Bij sommige dienstverleningen is dat zo, maar bij sommige ook niet. 

Bij Belvilla doen we er alles aan om onze huiseigenaren te assisteren. We bieden 24/7 ondersteuning en wijzen een property manager aan een huis toe met wie huiseigenaren altijd contact op kunnen nemen. Als huiseigenaar hoef je de telefoon maar te pakken en met je team te overleggen.

Als je ten slotte nog je bedenkingen hebt over annuleringen, wees dan gerust. Dat regelen wij voor je. Wij verwerken alle eventuele restituties en bieden jou een vergoeding voor geannuleerde boekingen. Als je met ons samenwerkt, hoef je je nergens zorgen over te maken.

Belvilla staat achter haar huiseigenaren. Tijdens de huidige coronacrisis des te meer. Wij willen onze huiseigenaren koste wat kost helpen tijdens deze ongekende uitbraak door meer boekingen te genereren. Ben je een huiseigenaar en ben je op zoek naar een allesomvattende property management service? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij helpen huiseigenaren al 40 jaar en doen dat ook graag voor jou. Neem contact op met een van onze verhuurexperts en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk aan de slag kunt.

Verhuur uw vakantiehuis bij ons

Belvilla heeft meer dan 40 jaar ervaring in vastgoedbeheer en meer dan 2000 reispartners om uw huurinkomsten probleemloos voor u te optimaliseren.

Verhuur uw vakantiehuis bij ons

Belvilla heeft meer dan 40 jaar ervaring in vastgoedbeheer en meer dan 2000 reispartners om uw huurinkomsten probleemloos voor u te optimaliseren.

You may also like

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *