Voordelen van het werken met een beheerservice voor vakantiewoningen

mrt 20, 2020 | Tips voor huiseigenaren

Het beheer van huizen voor de kortetermijnverhuur is een hele uitdaging. Het kost veel tijd en moeite om met succes een vakantiehuis te verhuren. De meeste huiseigenaren kiezen ervoor om een bedrijf voor het beheer van vakantiewoningen de dagelijkse taken rond de verhuur van hun vakantiehuis te laten regelen.

Als je net begonnen bent met het verhuren van een vakantiehuis of ermee wilt gaan beginnen en je afvraagt of je beter kunt samenwerken met een beheerbedrijf dan wel zelf het beheer moet doen, vind je hier enkele voordelen van samenwerken met een beheerder:

  1. Geen zorgen

Werken met een professioneel bureau biedt veel gemak. Je huis wordt onderhouden door een professionele vastgoedbeheerder, zodat het huis altijd in goede staat blijft. Bovendien worden alle diensten geregeld en gecoördineerd zonder dat je je daar als huiseigenaar druk om hoeft te maken. Je hoeft dus niet zelf als een gek aan de slag en je bespaart veel tijd en moeite. Bovenal heb je geen kopzorgen over het feit dat je alles zelf moet regelen; je gemoedsrust is gegarandeerd als je alles uitbesteedt.

  1.  Geen gedoe

Het enige wat jij hoeft te doen is ontspannen achterover leunen en je maandelijkse betaling zien binnenkomen. Al het andere wordt geregeld door de vastgoedbeheerder. Je hoeft je geen zorgen meer te maken over de coördinatie of het beheer van diensten, het schoonmaken van je woning op overdrachtdagen, adverteren van je woning om gasten te trekken, onderhoud en reparatie, of het afhandelen van vragen van gasten, klachten enzovoort. Dat wordt allemaal door de beheerder gedaan.

  1. Meer rendement

Als huiseigenaar hoef je je niet meer druk te maken over het verhogen van de bezettingsgraad van je woning wanneer je samenwerkt met een vastgoedbeheerder. Die zorgt voor alles, van het optimaliseren van de inkomsten door het maximaliseren van de beschikbaarheid tot snelle overdrachten en het verbeteren van de zichtbaarheid van je woning door inzet van de juiste marketingmiddelen en partnerprogramma’s. Ze doen er alles aan om jouw inkomsten te maximaliseren.

  1. Gasttevredenheid

Doordat de property management services zijn gebaseerd op klantgerichte processen, technologie en ondersteuning, zorgen ze dat de algehele gastervaring beter wordt en dat gasten positiever denken over hun verblijf. Je hoeft niet met ontevreden klanten om te gaan en je hoeft niet te reageren op hun verzoeken of vragen. Met gelukkige klanten zullen je huurinkomsten alleen maar toenemen.

Het is duidelijk dat er veel op je pad komt als je er voor de verhuur van je vakantiehuis kiest om met een beheerder te werken. Bij Belvilla werken we al 40 jaar samen met huiseigenaren in heel Europa en helpen we ze om hun inkomsten te verhogen. We hebben meer dan 35.000 huiseigenaren die ons hun huis toevertrouwen. Als je meer wilt weten over onze diensten, neem dan gerust contact op met onze verhuurexperts om een gratis adviesgesprek in te plannen.

Verhuur uw vakantiehuis bij ons

Belvilla heeft meer dan 40 jaar ervaring in vastgoedbeheer en meer dan 2000 reispartners om uw huurinkomsten probleemloos voor u te optimaliseren.

Verhuur uw vakantiehuis bij ons

Belvilla heeft meer dan 40 jaar ervaring in vastgoedbeheer en meer dan 2000 reispartners om uw huurinkomsten probleemloos voor u te optimaliseren.

You may also like

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *